banner



יפתח זיו - מכבי ת"א תגיש הצעת חוזה לרכז נהריה, יפתח זיו

יפתח זיו - מכבי ת"א תגיש הצעת חוזה לרכז נהריה, יפתח זיו. היכולת של יפתח זיו וקרי בלאקשיר: אחד מהם הוא כדורסלן הפועל גלבוע־גליל, יפתח זיו. בגיל 25 בלבד, יפתח זיו כבר הספיק לעבור הרבה תחנות בקריירה שלו. מכבי חיפה פנתה לגארד יפתח זיו, שביקש כמה ימים כדי לחפש קבוצה באירופה. על ההתלבטויות שהיו לו בקיץ והדיבורים עם מכבי תל אביב, הליך ההתבגרות שלו.

אם יעמוד במשימה, מי יודע, אולי בעונה הבאה נראה אותו מככב גם באירופה. יפתח זיו צפוי להמשיך בהפועל גלבוע/גליל. בגיל 25 בלבד, יפתח זיו כבר הספיק לעבור הרבה תחנות בקריירה שלו. יפתח זיו גדל וצמח כאחד מהשחקנים המובילים של הדור הצעיר במכבי חיפה. פרק 115 עם שחקן נבחרת ישראל וכוכב הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו שמדבר על הכל בפתיחות רבה הישר מהבועה בפולין.

אולסטאר ליגת העל בכדורסל: יפתח זיו ודקוואן קוק נבחרו ...
אולסטאר ליגת העל בכדורסל: יפתח זיו ודקוואן קוק נבחרו ... from sport1images.maariv.co.il
פרק 115 עם שחקן נבחרת ישראל וכוכב הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו שמדבר על הכל בפתיחות רבה הישר מהבועה בפולין. Standing at 6 ft 3 in (1.91 m), he plays at the point guard position. Born july 9, 1995) is an israeli professional basketball player for hapoel gilboa galil of the israeli premier league. מס' 17 מתחנה מרכזית, מס' 19 מהדר, מס' 31 מקרית שפרינצק, מספרי 28 18, 16, 15 מהתחנה המרכזית למרכז זיו ומשם מס' 17,או 19 לקריית הטכניון. אנחנו כל הזמן אומרים לו לקחת ולהוביל. יפתח זיו גדל וצמח כאחד מהשחקנים המובילים של הדור הצעיר במכבי חיפה. הרכז, ששיתף פעולה עם גורקה בהרצליה, ימשיך בקבוצה הצפונית. יפתח זיו צפוי להמשיך בהפועל גלבוע/גליל.

השנה הוא עבר לחצי עונה ושיחק בבני הרצליה.

חן כלפון, חבר שלנו לקבוצה, התחתן אתמול ולצערי הרב לא היינו יכולים ללכת לחתונה. Basket.co.il/allstar בין המצביעים והמצביעים יחולקו עשרה כרטיסים זוגיים למשחק הכוכבים השנתי של ליגת ווינר סל. מכבי תא במשא ומתן עם יפתח זיו. יפתח זיו, אחד משחקניה הישראלים המוכשרים של מכבי אשדוד/באר טוביה, עלול לעזוב את הקבוצה. מנהלת הליגה העניקה היום (שלישי) לפני משחק רבע הגמר הראשון בין גלבוע גליל להפועל ירושלים את גביע השחקן הישראלי המצטיין של העונה וגביע שחקן חמישיית העונה לשחקן גלבוע גליל יפתח זיו. זה היה קמפיין נהדר, עשינו מסע טוב והעפלנו מהמקום הראשון, כך שאנחנו שמחים, סיכם יפתח זיו, צברנו ניסיון ואני מקווה שבאליפות אירופה נעשה הישג שהרבה זמן לא היה למדינה. 00:21 יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. יפתח זיו מול חיימה פרננדס. יפתח זיו בדאנק ענק #אל_אל וידאו: מכבי חיפה פנתה לגארד יפתח זיו, שביקש כמה ימים כדי לחפש קבוצה באירופה. בין המצביעים והמצביעים יחולקו עשרה כרטיסים זוגיים למשחק הכוכבים השנתי של ליגת ווינר סל. Standing at 6 ft 3 in (1.91 m), he plays at the point guard position. הוא מתכונן לחזור לירוקים, לא לפני שהוא מתמודד על תואר תגלית העונה בליגת הכדורסל.

Standing at 6 ft 3 in (1.91 m), he plays at the point guard position. זה היה קמפיין נהדר, עשינו מסע טוב והעפלנו מהמקום הראשון, כך שאנחנו שמחים, סיכם יפתח זיו, צברנו ניסיון ואני מקווה שבאליפות אירופה נעשה הישג שהרבה זמן לא היה למדינה. המשחקים האחרונים של יפתח לא היו הכי טובים. מכבי חיפה פנתה לגארד יפתח זיו, שביקש כמה ימים כדי לחפש קבוצה באירופה. בגיל 25 בלבד, יפתח זיו כבר הספיק לעבור הרבה תחנות בקריירה שלו.

יפתח זיו חתם בעירוני נהריה, איגור נסטרנקו ממשיך
יפתח זיו חתם בעירוני נהריה, איגור נסטרנקו ממשיך from blinker.co.il
הוא מתכונן לחזור לירוקים, לא לפני שהוא מתמודד על תואר תגלית העונה בליגת הכדורסל. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. יפתח זיו (בן 22, 1.91 מ'), עירוני נהריה. אחד מהם הוא כדורסלן הפועל גלבוע־גליל, יפתח זיו. השנה הוא עבר לחצי עונה ושיחק בבני הרצליה. מכבי תא במשא ומתן עם יפתח זיו. על ההתלבטויות שהיו לו בקיץ והדיבורים עם מכבי תל אביב, הליך ההתבגרות שלו. הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות.

אז הערב יקווה זיו לקבל מקטש את ההזדמנות להראות את יכולותיו גם בבמה הבינלאומית.

Basket.co.il/allstar בין המצביעים והמצביעים יחולקו עשרה כרטיסים זוגיים למשחק הכוכבים השנתי של ליגת ווינר סל. Born july 9, 1995) is an israeli professional basketball player for hapoel gilboa galil of the israeli premier league. יפתח זיו גדל וצמח כאחד מהשחקנים המובילים של הדור הצעיר במכבי חיפה. עירוני נהריה החלה הבוקר (שני) את מסכת ההחתמות שלה לעונה הקרובה, כאשר הודיעה על החתמתו של יפתח זיו לעונה נוספת ועל רכישתו של טרי אלן, ששיחק אשתקד במדי גראבלין הצרפתית. על ההתלבטויות שהיו לו בקיץ והדיבורים עם מכבי תל אביב, הליך ההתבגרות שלו. יפתח זיו צפוי להמשיך בהפועל גלבוע/גליל. יפתח זיו, אחד משחקניה הישראלים המוכשרים של מכבי אשדוד/באר טוביה, עלול לעזוב את הקבוצה. אנחנו כל הזמן אומרים לו לקחת ולהוביל. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. המשחקים האחרונים של יפתח לא היו הכי טובים. היכולת של יפתח זיו וקרי בלאקשיר: יש לו לב ענק והוא לוקח את כל ההחלטות בעצמו. חן כלפון, חבר שלנו לקבוצה, התחתן אתמול ולצערי הרב לא היינו יכולים ללכת לחתונה.

יפתח זיו מול חיימה פרננדס. 00:21 יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. יפתח זיו ניצל את הסגר הראשון למהפך בצורת האימון שלו, וקיבל את התמורה בדמות תואר המצטיין של ליגת הקורונה. יפתח זיו יודע את מי הוא רוצה לראות באולסטאר 2018 בפורים. יש לו לב ענק והוא לוקח את כל ההחלטות בעצמו.

מכבי ת"א, צרפת או ספרד: ההתלבטות של יפתח זיו
מכבי ת"א, צרפת או ספרד: ההתלבטות של יפתח זיו from ynet-images1.yit.co.il
השנה הוא עבר לחצי עונה ושיחק בבני הרצליה. הקריירה של זיו ידעה לא מעט עליות ומורדות ובעיקר הרבה מאוד קבוצות. אז הערב יקווה זיו לקבל מקטש את ההזדמנות להראות את יכולותיו גם בבמה הבינלאומית. יפתח זיו הוא כדורסלן ישראלי המשחק בעמדת הרכז בקבוצת הפועל גלבוע גליל מליגת העל הישראלית בכדורסל. המשחקים האחרונים של יפתח לא היו הכי טובים. בשנתיים האחרונות יפתח עשה התקדמות משמעותית, אומר קטש. מכבי תא במשא ומתן עם יפתח זיו. יפתח זיו גדל וצמח כאחד מהשחקנים המובילים של הדור הצעיר במכבי חיפה.

זיו נשאר בנהריה, טישמן בראשלצ, בן שימול באילת.

מס' 17 מתחנה מרכזית, מס' 19 מהדר, מס' 31 מקרית שפרינצק, מספרי 28 18, 16, 15 מהתחנה המרכזית למרכז זיו ומשם מס' 17,או 19 לקריית הטכניון. אז הערב יקווה זיו לקבל מקטש את ההזדמנות להראות את יכולותיו גם בבמה הבינלאומית. יפתח זיו, כבר היה עם רגל וחצי בפאריס מטרופליטנס, קבוצתו של תומר גינת, קרוב מאוד לחתום בשורות אלופת המדינה. הוא מתכונן לחזור לירוקים, לא לפני שהוא מתמודד על תואר תגלית העונה בליגת הכדורסל. זיו נשאר בנהריה, טישמן בראשלצ, בן שימול באילת. אם יעמוד במשימה, מי יודע, אולי בעונה הבאה נראה אותו מככב גם באירופה. יפתח זיו (בן 22, 1.91 מ'), עירוני נהריה. Born july 9, 1995) is an israeli professional basketball player for hapoel gilboa galil of the israeli premier league. הרכז, ששיתף פעולה עם גורקה בהרצליה, ימשיך בקבוצה הצפונית. יש לו לב ענק והוא לוקח את כל ההחלטות בעצמו. יפתח זיו גדל וצמח כאחד מהשחקנים המובילים של הדור הצעיר במכבי חיפה. Standing at 6 ft 3 in (1.91 m), he plays at the point guard position. השנה הוא עבר לחצי עונה ושיחק בבני הרצליה.

0 Response to "יפתח זיו - מכבי ת"א תגיש הצעת חוזה לרכז נהריה, יפתח זיו"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel